dissabte, 29 de setembre del 2012

TEMA DEL MES

Setembre 2012. PRESENTACIÓ
El tema del mes de setembre de 2012 és la PRESENTACIÓ PERSONAL dels alumnes, han escrit el següent:

Em dic Salim i tinc 12 anys, m'agrada anar a la platja i no m'agrada llegir. Tinc cinc germans i jo sóc el més petit de tots.
Em dic David i tinc 12 anys, una germana de 4 anys, m'agrada jugar a futbol.
Em dic Marta, tinc 16 anys, m'agrada ballar i veure la tele. Estic fent quart d'ESO.
Em dic Daniel i tinc 12 anys, tinc un germà. M'agrada jugar a la Wii.
En Joan: Jo tinc una germana i una gossa, una tortuga i uns ocells. Una madre fabulosa, una abuela, mis tios y ya está.
Em dic Mònica m'agrada l'ordinador, tinc 13 anys, la meva germana Maria té 9 anys.
Em dic Òscar tinc 13 anys, no tinc germans, m'agrada anar a kàrate i tinc cinturó groc. M'agrada més Badalona.
Em dic David tinc 14 anys, tinc un germà que es diu Òscar i juga al Ca La Guidó, a mi m'agrada jugar a futbol al parc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada